همشهری آنلاین: این مسابقه به میزبانی باشگاه سوارکاری بام در سه روز (۲۲ الی ۲۴ آذر) و در رده‌های سنی مختلف بزرگسالان، جوانان، نوجوانان، نونهالان و مالکین برگزار شد.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سواركاري، روز اول در رده بزرگسالان B، جوانان رده B ارتفاع موانع 135 و فینال لیگ دسته یک استانی که ارتفاع موانع این رده 125 بود، مسابقه انفرادی و تیمی برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد:

در رده B1 بزرگسالان: نادعلى فرجامى او ، آرش رحمتی دوم، داوود پوررضایی سوم،علیرضا خوشدل چهارم و مازیار جمشیدخانی پنجم شدند.

در رده جوانان: محمد ابوالحسنى، سيد ايمان حسينى، سروش بلدى، ارشيا نجفى‌نيا و تارخ پرند به ترتیب اول تا پنجم شدند.

در رده C1 بزرگسالان انفرادى ليگ پرش: حميدرضا دارستانى، عليرضا بختيارى، عليرضا خوشدل، مجتبى پورشمسى و حميدرضا حسينى به ترتیب اول تا پنجم شدند.

نتیجه فینال رده تيمی ليگ پرش دسته یک استان‌ها:

قهرمان: تيم ارشاد از استان خراسان رضوی

نايب قهرمان: تیم ایران زمین ازاستان اصفهان

مقام سوم: تیم هيات سوارکاری استان خراسان رضوى

در روز دوم مسابقه جام پدیده‌سازان در سه رده برگزار شد. رده C لیگ برتر ارتفاع موانع 130 و نونهالان رده B و نوجوانان رده B و نتایج زیر به دست آمد:

در رده لیگ برتر تیمی: تیم سون هیل از باشگاه جم، تیم پدیده‌سازان از باشگاه آزمون و تیم شیما کفش از باشگاه نیرو زمینی ارتش اول تا سوم شدند.

در رده C انفرادی لیگ برتر: علیرضا خوشدل، مسعود برجیان، داوود پوررضایی، مجتبی پورشمسی و فائزه غروی مقام اول تا پنجم را کسب کردند.

در رده نونهالان: ایلیا معنوی، کارن معصومی، هلیا کنکانی، استاتیرا غفاری، ایلیا علیمحمدی به ترتیب اول تا پنجم شدند.

در رده نوجوانان: کیان شیرطاواناول، پوریا زنجانی، سام معصومی، متین رضاخانلو و رضا آزادی‌پور اول تا پنجم شد.

در روز سوم مسابقه جام پدیده‌سازان و روز پایانی در دو رده بزرگسالان A1 ارتفاع موانع 145 و مالکین O2 ارتفاع موانع 120 برگزار شد و نتایج زی حاصل شد:

در رده بزرگسالان: داوود پوررضایی، محمود پورحیدری، مازیار جمشیدخانی، علیرضا بختیاری و علی کمپانی به ترتیب اول تا پنجم شدند.

دررده مالکین: محمد ولی الله اول، پویا یوسفی دوم، موسی زمان‌زاده سوم، پیام رحیمی چهارم و حیدر شیخی پنجم شدند.

 

کد خبر 392795

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha